GreekEnglish (United Kingdom)

An employee's motivation is a direct result of the sum of interactions with his or her manager.

Epikinonia_15


Οι εργαζόμενοι μίας εταιρείας είναι –δυνητικά- οι καλύτεροι πρεσβευτές της. Για την ενεργοποίηση ωστόσο αυτής της δυνητικής ιδιότητας, είναι αποφασιστικός ο ρόλος της Εσωτερικής Επικοινωνίας. Η Εσωτερική Επικοινωνία έχει ως στόχο την ανάπτυξη διαδικασιών μέσω των οποίων ο Οργανισμός διανέμει την πληροφόρηση στο ανθρώπινο δυναμικό του, κτίζει τη δέσμευσή του και διαχειρίζεται τις αλλαγές στο εσωτερικό του με ευνοϊκό αποτέλεσμα.

Η Epikinonia αναπτύσσει στρατηγικά προγράμματα επικοινωνίας τα οποία και υλοποιεί με τη χρήση πολλαπλών εξειδικευμένων εργαλείων, ικανοποιώντας τις ανάγκες των εργαζομένων για πληροφόρηση και, παράλληλα, διευκολύνοντας τη ροή αυτής και τη ροή των ιδεών από και προς τις ανώτερες βαθμίδες της οργανωτικής ιεραρχίας.

Internal Communication Case Studies

Astrazeneca


Σχεδιασμός & Υλοποίηση ολοκληρωμένου Προγράμματος Εσωτερικής Επικοινωνίας. Skills program. Benefits & Privilege program.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.