GreekEnglish (United Kingdom)

Stakeholders are the people that build the community ... that inspire the community ... that serve the community

Epikinonia_14


Σχεδόν πάντα ο κάθε Οργανισμός έχει μία πολύ ξεκάθαρη αντίληψη για το ποιοι είναι οι συμμέτοχοί του. Εξίσου συχνά ωστόσο, η αντίληψη αυτή είναι ελλιπής ή/και εσφαλμένη. Συμμέτοχος ενός Οργανισμού –σύμφωνα με τον ορισμό- είναι κάθε άτομο, ομάδα ή άλλος Οργανισμός που έχει ένα άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον για αυτόν επειδή μπορεί να επηρεαστεί από τις δράσεις, τους στόχους και τις πολιτικές του. Με δεδομένη ωστόσο την πολυπλοκότητα των εταιρικών σχέσεων σήμερα, το άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον επιδέχεται πολλές ερμηνείες και επομένως πολλές διαφορετικές εκτιμήσεις για τα ενδιαφερόμενα κοινά.

Στην Epikinonia χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα εργαλεία η χρήση των οποίων επιτρέπει την ολοκληρωμένη καταγραφή του συνόλου των συμμετόχων ενός Οργανισμού και σχεδιάζουμε tailor-made τρόπους προσέγγισης ανά κοινό, με στόχο την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική και ουσιαστική επικοινωνία.

Stakeholder Dialogue Case Studies

Coca Cola


  • Ανάπτυξη διαλόγου με τα ενδιαφερόμενα κοινά της με στόχο την ανάπτυξη της στρατηγικής ΕΚΕ της επιχείρησης στην Ελληνική Αγορά.
  • Διοργάνωση 12 focus groups με τη συμμετοχή θεσμικών, εκπαιδευτικών, γονέων, ακαδημαϊκών, media και διατροφολόγων για τη διερεύνηση της αντίληψης των κοινών σε σχέση με το brand και την παιδική παχυσαρκία.
  • Διερεύνηση και ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων που υιοθετεί η Επιχείρηση ως κοινωνικά προγράμματα (2005).
  • Επανάληψη διαλόγου και δημιουργία ερωτηματολογίων, τα οποία συμπληρώνουν κάθε χρόνο όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στο διάλογο με την επιχείρηση (2006 έως σήμερα.

BP


Ανάπτυξη benchmarking και risk analysis. Ανάπτυξη διαλόγου με τα ενδιαφερόμενα κοινά με στόχο τη διερεύνηση και καταγραφή των θέσεων θεσμικών και media για το θέμα της συσχέτισης της BP με τη λαθρεμπορία (1995-2004).

Astrazeneca


Χαρτογράφηση ενδιαφερομένων μερών. Desk research και benchmarking για την ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων που αφορούν την επιχείρηση. Εκπόνηση τηλεφωνικής έρευνας (2009).

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.