GreekEnglish (United Kingdom)

The brands that will be big in the future will be those that tap into the social changes that are taking place

Epikinonia_12


Ο Κοινωνικός Απολογισμός είναι η απάντηση σε δύο ζητούμενα: της διαφάνειας και της εταιρικής υπευθυνότητας. Η κατάρτιση απολογισμών βιωσιμότητας είναι η πρακτική της μέτρησης, της δημοσιοποίησης και του να αναλαμβάνει ένας Οργανισμός την ευθύνη έναντι των ενδιαφερόμενων μερών, τόσο σε επίπεδο εξωτερικό όσο και εσωτερικό, για την επίδοσή του όσον αφορά την επίτευξη του στόχου της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Σήμερα ολοένα και περισσότεροι Οργανισμοί αναλαμβάνουν αυτή την ευθύνη και δημοσιοποιούν τις επιδόσεις, τις αδυναμίες και τους στόχους τους στη δύσκολη προσπάθεια της βιωσιμότητας.

Λιτός, περιεκτικός, ισόρροπος, ειλικρινής και «επικοινωνιακός»: η πολύχρονη εμπειρία της Epikinonia στη συγγραφή και επιμέλεια Κοινωνικών Απολογισμών έχει δείξει ότι αυτά είναι τα στοιχεία που συνθέτουν κάθε επιτυχημένο Απολογισμό Βιωσιμότητας.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.