GreekEnglish (United Kingdom)

Epikinonia_7


Ο σχεδιασμός προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον (green προϊόντων) αποτελεί προτεραιότητα σήμερα για πολλές εταιρείες που, και με τον τρόπο αυτό, δεσμεύονται για τη μείωση της αρνητικής επίδρασής τους στο περιβάλλον, μέσω της έρευνας και ανάπτυξης οικολογικών προϊόντων που εξοικονομούν περισσότερη ενέργεια και κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά.

Το αποτελεσματικό green marketing αφορά στην επίλυση μίας δύσκολης εξίσωσης: την αξιοποίηση των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων για τη δημιουργία ενός ισχυρού συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι του ανταγωνισμού και, παράλληλα, την επίτευξη πολύ απτών, συγκεκριμένων στόχων.

Στην Epikinonia, το «Green» είναι το αγαπημένο μας χρώμα, κομμάτι του εικαστικού μας DNA. Ό,τι είναι Green, είναι υπόθεσή μας και το Green Marketing είναι μέρος της καθημερινής PR πραγματικότητάς μας.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.