It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it

Η Διαχείριση Κρίσεων σε επίπεδο επικοινωνίας είναι ουσιαστικά η μεθοδολογία εκείνη που περιλαμβάνει συγκεκριμένο σχέδιο, οργάνωση, καθοδήγηση, και έλεγχο κατά την σημαντική περίοδο ακριβώς πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από μία κρίση, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η τυχόν επικοινωνιακή «επιβάρυνση» ενός Οργανισμού αλλά και άλλες απώλειες που μπορεί να επέλθουν (οικονομικές κ.λπ.). Αρκεί μία κρίση 5 λεπτών για να αποδυναμώσει μία εταιρική παρουσία 100 χρόνων. «Διαχειρίζομαι την κρίση» σημαίνει προβλέπω, εκτιμώ, προετοιμάζομαι, ενεργώ, αντιδρώ, αξιολογώ, αναλύω, προσαρμόζομαι και είμαι προετοιμασμένος να προβλέψω ακόμα καλύτερα την επόμενη φορά. Η διαχείριση κρίσεων ακολουθεί έναν κύκλο ενεργειών που απαιτούν προσοχή, ευελιξία σημασία στη λεπτομέρεια και ανάλυση –σε κάθε χρονική στιγμή- του επικοινωνιακού κινδύνου.
Στην Epikinonia, ακολουθούμε προσεκτικά βήματα και μετατρέπουμε κάθε κρίση σε ευκαιρία για επικοινωνιακή αντεπίθεση και περαιτέρω προβολή των δυνατών θέσεων ενός Οργανισμού.