GreekEnglish (United Kingdom)

It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it

Epikinonia_5


Η Διαχείριση Κρίσεων σε επίπεδο επικοινωνίας είναι ουσιαστικά η μεθοδολογία εκείνη που περιλαμβάνει συγκεκριμένο σχέδιο, οργάνωση, καθοδήγηση, και έλεγχο κατά την σημαντική περίοδο ακριβώς πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από μία κρίση, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η τυχόν επικοινωνιακή «επιβάρυνση» ενός Οργανισμού αλλά και άλλες απώλειες που μπορεί να επέλθουν (οικονομικές κ.λπ.). Αρκεί μία κρίση 5 λεπτών για να αποδυναμώσει μία εταιρική παρουσία 100 χρόνων. «Διαχειρίζομαι την κρίση» σημαίνει προβλέπω, εκτιμώ, προετοιμάζομαι, ενεργώ, αντιδρώ, αξιολογώ, αναλύω, προσαρμόζομαι και είμαι προετοιμασμένος να προβλέψω ακόμα καλύτερα την επόμενη φορά. Η διαχείριση κρίσεων ακολουθεί έναν κύκλο ενεργειών που απαιτούν προσοχή, ευελιξία σημασία στη λεπτομέρεια και ανάλυση –σε κάθε χρονική στιγμή- του επικοινωνιακού κινδύνου.

Στην Epikinonia, ακολουθούμε προσεκτικά βήματα και μετατρέπουμε κάθε κρίση σε ευκαιρία για επικοινωνιακή αντεπίθεση και περαιτέρω προβολή των δυνατών θέσεων ενός Οργανισμού.

Crisis Management Case Studies

Kellogg's



TNT



BP



Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.