Η ανάπτυξη των επικοινωνιών έφερε τη λεγόμενη «επιστροφή στο branding» επιστροφή που σημαίνει πως τα αγαθά διαφοροποιούνται όλο και περισσότερο γιατί πλέον ακόμα και προϊόντα που απευθύνονται σε μικρότερο κοινό μπορούν να το προσεγγίσουν εξίσου αποτελεσματικά. Σήμερα περισσότερο από ποτέ τα μικρά brands αποκτούν μεγαλύτερη δυναμική, ενώ τα μεγάλα brands χρειάζονται πολύ καλή στρατηγική αλλά και εκτέλεση αυτής για να μη χάσουν το κοινό τους.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός της επικοινωνίας μίας μάρκας αφορά στην ανάπτυξη συγκεκριμένων επικοινωνιακών τεχνικών για ένα προϊόν ή μία μάρκα και στόχο έχει την να ενισχύσει την αντίληψη του καταναλωτή αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα.
Για την ομάδα της Epikinonia, κάθε brand είναι ένα προσωπικό στοίχημα: να σκεφτούμε όλους εκείνους τους τρόπους που μπορούμε να προσεγγίσουμε το καταναλωτικό κοινό με τρόπο δημιουργικό αλλά και ουσιαστικό, όχι απλά κερδίζοντας εφήμερες εντυπώσεις αλλά αλλάζοντας αντιλήψεις.