GreekEnglish (United Kingdom)

Some men see things as they are and say "Why?" I dream of things that never were and say "Why not?"

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ

H Epikinonia είναι Εταιρεία Συμβούλων Στρατηγικής Επικοινωνίας που ξεκίνησε την πορεία της το 1988. Με την επιλογή της συγκεκριμένης επωνυμίας, οι εμπνευστές της Epikinonia ήθελαν να δηλώσουν την ουσία της επιδίωξής τους: να ανοίξουν ένα νέο δρόμο για τις εταιρείες & οργανισμούς που ήθελαν να επικοινωνήσουν απλά αλλά ουσιαστικά με τα ενδιαφερόμενα κοινά τους.

Στα 20 και πλέον χρόνια λειτουργίας της η εταιρεία έχει συνεργασθεί με σημαντικές επιχειρήσεις και Οργανισμούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την υλοποίηση έργων που αποτέλεσαν –και συνεχίζουν να αποτελούν- σημεία-σταθμούς για τους ίδιους τους Οργανισμούς.

Σήμερα η εταιρεία έχει αναπτύξει 16 υπηρεσίες για την κάλυψη όλων των επικοινωνιακών αναγκών.

 

 

Βασικό στοιχείο στο εταιρικό DNA της Epikinonia; Η «Υπευθυνότητα» και η αναζήτηση σε κάθε επικοινωνιακή ενέργεια που υλοποιεί για τους πελάτες της –ακόμα και την πιο marketing-oriented – ενός ειλικρινούς «λόγου ύπαρξης» που συνάδει με τις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Κοινωνικής Ηθικής.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.