GreekEnglish (United Kingdom)

qnfΤο QualityNet Foundation (QNF), το Δίκτυο των Υπεύθυνων Οργανισμών και Ενεργών Πολιτών, είναι ένας οργανισμός που προωθεί την κοινωνική υπευθυνότητα, λειτουργώντας ως κοινωνικός διαμεσολαβητής με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών για την κάλυψη κοινωνικών αναγκών.

Το QualityNet Foundation:


  • Καταγράφει τις κοινωνικές ανάγκες σε εθνικό επίπεδο, όπως αυτές προκύπτουν μέσα από συστηματική έρευνα και διαβούλευση με τους θεσμικούς φορείς και το ευρύ κοινό.
  • Χτίζει συνεργασίες μεταξύ των θεσμικών και επιστημονικών φορέων, της επιχειρηματικής κοινότητας και της κοινωνίας των πολιτών, με σκοπό την υλοποίηση δράσεων που καλύπτουν τις καταγεγραμμένες ανάγκες και συνάδουν με τους εθνικούς στόχους.
  • Προωθεί την κοινωνική υπευθυνότητα προς τις επιχειρήσεις, τους θεσμικούς φορείς και τους πολίτες για την υιοθέτηση υπεύθυνων πρακτικών από τους πολίτες και τους καταναλωτές, μέσω της λειτουργίας του Δικτύου Ενεργών Πολιτών με στόχο την θετική επίδραση της δραστηριότητάς τους στο τρίπτυχο οικονομία, κοινωνία, περιβάλλον.
Το QualityNet Foundation αριθμεί 5.500 επιχειρήσεις μέλη και περισσότερα από 31.000 ενεργά μέλη ιδιώτες.

Εκπαίδευση σήμερα των πολιτών του αύριο: αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στην αλλαγή νοοτροπιών, αντιλήψεων, του κόσμου γύρω μας. Κάθε Οργανισμός μπορεί -και πρέπει- να συμβάλει στην κατεύθυνση αυτή, συνδυάζοντας την ουσιαστική προσφορά στους μαθητές με την αποτελεσματική προσέγγιση της οικογένειας για την πλήρωση των εμπορικών στόχων και την ενίσχυση του προφίλ εταιρικής Υπευθυνότητας.
Στην Epikinonia έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένα εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ουσιαστικά την οικογένεια. logo_icon_trans

Σε μία εποχή που τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα, η αποτελεσματική προσέγγιση των νέων είναι για κάθε εταιρεία από μόνη της μία πρόκληση καθώς δεν είναι εύκολο να «κερδίσεις» τα συγκεκριμένο κοινό μέσα από συνήθεις πρακτικές όπως μία απλή προωθητική ενέργεια sms.
Στην πρόκληση αυτή η Epikinonia απαντά με την εξειδίκευσή της στις υπηρεσίες Youth Marketing όπως αυτή αποτυπώνεται σε σειρά δράσεων που χτίζουν συστηματικά το brand loyalty στους νέους και μεγιστοποιούν την αξία μίας μάρκας, συμβάλλοντας παράλληλα στη διαμόρφωση συνειδητοποιημένων καταναλωτών.